5. 3. 2013.

U skoli drugi put

Prvi put u skoli je bio davno, pre vise od 30 godina, i bilo je lakse, ja sam bila uzbudjena, malo vise pospana, ali zadovoljna jer nisam vise ona mala. Imala sam celih 6 godina.
Sedela sam u prvoj klupi, polurascupana a negde oko 10 sam vec skoro pa zaspala, oko 12h me uciteljica probudila da sidjem na rucak, i tako ej prosao moj prvi dan.
E dozivela sam novi prvi dan. Nisam spavala celu noc, ujutro sam vec ispeglala nove haljine, otpakovala nove carapice, uglancala dva para cipelica.  Pozvala frizera kako bi upleo neku podivljalu kosu na dve glave, a i mene malo sredio, a onda i restoran da sve to veceras lepo proslavimo. Ej nismo vise roditelji beba, nego dve devojcice.
Docek prvaka, one su nas napustile i otisle sa drugarima 2 minuta po ulasku u dvoriste, stajale su kraj nas tek onoliko koliko je dovoljno da procene na kojus tranu da odjure. Nekako su shvatili svi oni onako sredjeni da su tu dosli da poziraju,a  blicevi su sevali do trenutka dok nije pocela priredba. Dok su se oni nestrpljivo gurkali cekajuci prozivku ja sam vec pocela da jecam u sebi od ponosa i srece. Dok je krenula prozivka, ja sam trosila vec 5-tu maramicu, muzic je prevrtao ocima na ovaj neocekivani izliv emocija, a deca su proveravala da li su sve drugarice i dalje na broju jer priblizavao se kraj prozivke 4-tog odelenja i svi su i dalje zajedno stajali. Pomislih odmah jadna uciteljica, em mlada, em prva generacija, nema ona pojma sta ce je snaci.
Udjose mladunci, ponosni roditelji umarsirase za njima, oni sede ni da nas pogledaju, posle 10 minuta uciteljica kaze roditelji napolje, ja izadjem, onaj cool tata se drzi za klupu, kako ce mladunce same da ostavi. Izvucem ga iz ucionice i izadjem napolje sa ostalim mamam, kad izlece otac izbezumljeno, zove uciteljica a ti se raspricala, udjemo pokupimo mladunce i odemo na veceru, ni slutili nismo da cemo vec koliko sutradan odraditi svoj prvi dugometrazni domaci zadatak :D


Нема коментара:

Постави коментар