5. 3. 2013.

Matematika

E ucili smo je i mi, i nekima je brze a nekima sporije ulazila u glavu, ali smo imali jednu celu skolsku godinu da savladamo prvu deseticu, da je naucimo da je ubacimo u memoriju tako da nikada ne izadje. I niko nije izasao da nije znao prvu deseticu i sta je i kakva je i gde je.
Znali smo mi i sta je vece i sta je manje, i da odredimo skupove , e to mi je bila nocna mora ne secam se vise zasto, ali znam da kad mi postavi zadatak skupova meni graske znoja izbiju na sve strane.
Lepa je matematika kad ti je objasni neko ko zna i neko ko ima vremena da ti je objasni, ali imamo mi nekoga ko je smatrao da ucitelji se silno dosadjuju na casovima kada ponavljaju pa je u program za 1.razred uveo celu prvu stotinu.
E sad sme se mrdnuli od prve desetice u kojoj smo gle cuda pomenuli i ucili X, neka nam je u pomoci i svo strpljenje i sva pamet koju imamo da mladumcima objasnimo da oni to moraju da nauce i znaju.

Нема коментара:

Постави коментар