8. 3. 2013.

Svet oko nas

Svet oko nas ili kako ga skraceno zovu SON.
Kad cujem ono SON ja prvo pomislim na
Son makaron
son flero
emaro, emaro
teo, teo, ti, ti, ti,....

A u stvari nije. Kad smo nekog 5. septembra dobili knjigu otvorim pogledam 6 recenica na 6 strana i gomila nekih slika. Nista nepoznato, nista novo, sve poznato. Pomislim eto nama jedan predmet manje za ucenje.

Medjutim prvi kontrolni me razuverio da to i nije tako kada smo u rodbinskim odnosima dobili odgovor da su svi svima unuci :)
Za drugi kontrolni smo se dobro spremili, a za treci smo se opustili jer smo zavrsili i skolicu saobracaja http://www.usceshoppingcenter.com/dogadjaji/Pe-ke-bez-gre-ke-kola-saobra-aja-za-decu.html , pa nam je to bas bilo poznato i nismo se knjige vatali, jes da u knjizi ima par slika.
Krene nam drugo polugodiste mi opusteni, prvi kontrolni, pljas, nema tacnih, kako bre nema tacnih, nema, sve precrtano.
Kaze sveska nije dan Dan nego obdanica, ajd jeste, al kad smo mi to koristili, uz redovne bisere koliko je 4 nedelje i 2 ili 3 dana, sa odgovorima od 9 nedelja, 7 dana, 8 godina...
al pogdak u metu nema, nema nigde mesec dana.
Eeee a ni nedelja nije nedelja, nego je sedmica, mislim sto jes jes, al ja tu semicu kao pojam ne secam se kad sam koristila, a ni obdanicu. al dobro eto naucili i savladali i kako se zove polovina obdanice, i polovina noci, i sta je od jutra do podneva.
Sad uce, ali za 3 nedelje smo morali da naucimo delove biljke, delove zivotinje, delove coveka, domace i divlje zivotinje, domace i divlje biljke, sto bi moja deca rekla pre ove skole smo sve znali, a sad smo glupi.
A ja moram da cutim jer je izgleda i mama poglupela od starosti ili izgleda nove generacije to ipak bolje znaju.

Son makaron, son flero, emaro, emaro, teo, teo, ti, ti, ti, teo, teo, ti, ti, ti,......

Нема коментара:

Постави коментар