11. 4. 2017.

Arandjelovac

U podnozju Bukulje i Vencaca na 255m nadmorske visine, mali vikend raj u vidu hotela Izvor u Arandjelovcu. Na 76km od Beograda ili 90 minuta lagane voznje do odredista. Malo skuplji izlet, ali svakako vredan svake pare. Obzirom da spoljasnji bazeni u aprilu jos nisu otvoreni, uzivali smo u 3 unutrasnja. Jedan veliki sa vodom od oko 30-tak stepeni celzijusa i zvali smo ga hladan bazen            (a ustvari je sve sem toga). Problemje sto su druga dva manja sa temperaturom vode od 36 i 38 stepeni celzijusa u kojima smo se kuvali, i koji su prijali svakom misiscu i koscici posle duge, hladne zime. Saune, ko voli, a ja ih volim su bile rajske, i sve sam isprobala i Finsku i Rusku i Bio, pa i relax sobu sa solima, jedino sam zaobisla parno kupatilo tj i u njega sam zavirila, ali generalno mi ne prija previse vlage u vazduhu. Deca su bila odusevljena veselim tusevima i sve smo isprobali i tropsku kisu, i sibirsku noc i hladnu maglu.
Posebno zadovoljstvo je mogucnost da se zakaze jahanje sto su moja deca odusevljeno primetila na samom ulasku u hotel, pa kad smo vec tu ispunili smo im zelju (nikad skuplje nismo prosli, cak ni na Zlatiboru :) Jahale su do Arandjelovackog muzeja koji je zaista za svaku preporuku i zaista smo zahvalni kustosu koja nam je posvetila vreme i provela nas kroz muzej i ispricala dosta zanimljivih stvari o samom Arandjelovcu od neolita do danas.
Razmisljamo da ovo zadovoljstvo ponovimo u nekoj blizoj buducnosti, zaista je pravo uzivanje.































Нема коментара:

Постави коментар